Etusivu > Ajankohtaista > Isännöintiliitto vaikuttaa erinomaisesti julkisuuteensa

Isännöintiliitto vaikuttaa erinomaisesti julkisuuteensa

Vuoden 2012 ensimmäisen vuosineljänneksen julkisuusanalyysin mukaan Isännöintiliitto vaikutti erinomaisesti julkisuuteensa. Julkisuus oli ei-kielteistä, ja viestit tavoittivat potentiaalisesti 76,9 miljoonaa ihmistä.

Isännöintiliitosta, isännöintiyrityksistä ja isännöintitoimialasta puhuttiin yhteensä 732 painetun median, radion ja television sekä verkkomedian julkaisemassa osumassa. Yli puolet osumista koski sujuvaan arkeen liittyviä asioita, kuten kiinteistöjen talvikunnossapitoa, autojen lämmitysjohtoja, taloyhtiöiden yhtiökokouksia sekä pelastussuunnitelmia.

Reilussa kuudenneksessa osumista käsiteltiin asumiskustannuksia, erityisesti Isännöintiliiton arviota asumiskustannusten noususta kuluvana vuonna. Myös vedenkulutuksen vaikutuksista kustannuksiin puhuttiin.

Korjauksiin ja rakennusten arvoon liittyneitä juttuja oli 13 prosenttia kokonaisjulkisuudesta. Myös putkiremonteista ja tulevaisuuden sähköautojen latauspylväisiin liittyvistä remonteista kirjoitettiin melko usein. Isännöintiliiketoimintaan liittyneissä jutuissa käsiteltiin eniten isännöintiyrityksiä ja toimialaa.

Julkaistu: 12.6.2012 08:57