Etusivu > Ajankohtaista > Isännöintiliitto vaikuttaa erinomaisesti julkisuuteensa

Isännöintiliitto vaikuttaa erinomaisesti julkisuuteensa

Vuoden 2012 toisen vuosineljänneksen julkisuusanalyysin mukaan Isännöintiliitto vaikutti erinomaisesti julkisuuteensa. Kielteistä julkisuutta ei ollut lainkaan, ja viestit tavoittivat potentiaalisesti 39,3 miljoonaa ihmistä.

Isännöintiliitosta, isännöintiyrityksistä ja isännöintitoimialasta puhuttiin yhteensä 389 painetun median, radion ja television sekä verkkomedian julkaisemassa osumassa. Lähes puolet osumista koski sujuvaan arkeen liittyviä asioita, kuten parvekegrillaamista ja naapurisopua.

Kuudennes jutuista käsitteli korjauksia ja asunnon arvoa, kuten ilmalämpöpumppujen asentamista ja Isännöintiliiton Putkiremonttibarometriä. Isännöintiliiketoimintaan liittyneissä jutuissa puhuttiin erityisesti isännöinnin kilpailuttamisesta.

Julkaistu: 4.10.2012 08:29