Etusivu > Ajankohtaista > Isännöintiliitto vaikuttaa erinomaisesti julkisuuteensa

Isännöintiliitto vaikuttaa erinomaisesti julkisuuteensa

Isännöintiliitto vaikutti erinomaisesti julkisuuteensa vuoden 2012 kolmannen vuosineljänneksen julkisuusanalyysin mukaan. Kielteistä julkisuutta ei ollut juuri lainkaan, ja viestit tavoittivat potentiaalisesti 88,3 miljoonaa ihmistä.

Isännöintiliitosta, isännöintiyrityksistä ja isännöintitoimialasta puhuttiin yhteensä 679 painetun median, radion ja television sekä verkkomedian julkaisemassa osumassa. 42 % osumista koski sujuvaan arkeen liittyviä asioita, kuten lumitöitä ja rappukäytävien paloturvallisuutta.

Toiseksi eniten osumissa käsiteltiin korjauksia ja asunnon arvoa, kuten Putkiremonttibarometriä sekä putkiremontteja ja ilmalämpöpumpun asentamista. Asumiskustannuksista puhuttiin hieman alle 10 % osumista. Näiden osumien aihe oli useimmiten energiatodistukset.

Julkaistu: 30.1.2013 10:08