Etusivu > Ajankohtaista > Isännöintiliitto vaikuttaa erinomaisesti julkisuuteensa

Isännöintiliitto vaikuttaa erinomaisesti julkisuuteensa

Julkisuusanalyysin mukaan Isännöintiliitto vaikutti erinomaisesti julkisuuteensa vuoden 2013 ensimmäisellä vuosikolmanneksella. Kielteistä julkisuutta ei ollut lainkaan, ja viestit tavoittivat potentiaalisesti 82,3 miljoonaa ihmistä.

Isännöintiliitosta, isännöintiyrityksistä ja isännöintitoimialasta puhuttiin yhteensä 630 painetun median, radion ja television sekä verkkomedian julkaisemassa osumassa. Kolmannes osumista koski sujuvaan arkeen liittyviä asioita, kuten vappujuhlintaa ja asukasviestintää.

Viidesosassa osumista käsiteltiin korjauksia ja asunnon arvoa, kuten Isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimusta ja taloyhtiön strategiaa. Asumiskustannuksista puhuttiin hieman 14 prosentissa osumista. Näiden osumien aihe oli useimmiten energian fiksu käyttäminen.

Julkaistu: 21.5.2013 13:39