Etusivu > Ajankohtaista > Isännöintiliitto vaikuttaa erinomaisesti julkisuuteensa

Isännöintiliitto vaikuttaa erinomaisesti julkisuuteensa

Julkisuusanalyysin mukaan Isännöintiliitto vaikutti erinomaisesti julkisuuteensa vuoden 2013 toisella vuosikolmanneksella. Kielteistä julkisuutta ei ollut lainkaan, ja viestit tavoittivat potentiaalisesti 95,1 miljoonaa ihmistä.

Isännöintiliitosta, isännöintiyrityksistä ja isännöintitoimialasta puhuttiin yhteensä 423 painetun median, radion ja television sekä verkkomedian julkaisemassa osumassa. Yli puolet osumista koski sujuvaan arkeen liittyviä asioita, kuten taloyhtiössä asumista ja parvekegrillaamista.

Viidenneksessä osumista käsiteltiin korjauksia ja asunnon arvoa, kuten putkiremontteja ja ilmalämpöpumpun asentamista. Asumiskustannuksista puhuttiin 6 prosentissa osumista.

Julkaistu: 24.9.2013 09:26