Etusivu > Ajankohtaista > Isännöintiyritys 2014 -palkinto Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy:lle

Tiedote 5.9.2014

Isännöintiyritys 2014 -palkinto Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy:lle

Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy on palkittu Isännöintiyritys 2014 -palkinnolla valtakunnallisilla Isännöintipäivillä Helsingissä 4.9.2014. Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy valikoitui voittajaksi menestyksekkään viestintänsä ansiosta.

Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy:ssa viestintään on luotu tehokkaat toimintamallit. Hyvä ulkoinen viestintä lähtee aina hyvästä sisäisestä viestinnästä. Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy:ssa on kehitetty yhdessä koko henkilökunnan kanssa erilaisia viestintään liittyviä toimintatapoja.

- Haluamme palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla ja olemme muun muassa mallintaneet asukasviestintäprosessin suunnittelusta jakeluun. Se luo tietynlaisen perusmallin tiedottamiselle, mutta totta kai tilannetajua pitää myös olla, Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy:n toimitusjohtaja Kari Kallio kertoo.

Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy:ssa perinteisen postiluukkuviestinnän ja sähköisen viestinnän ohella erilaiset koulutus- ja infotilaisuudet ovat tärkeitä viestintäkanavia. Koulutustilaisuuksissa hallituksen jäsenet pidetään ajan tasalla lakimuutoksista ja muista merkittävistä uusista käytänteistä, jotta päätöksenteko taloyhtiöissä helpottuisi. - Olemme saaneet asiakastilaisuuksistamme paljon kiitosta. Näemme asian niin, että kun asiakas tietää asioista enemmän, silloin osataan myös arvostaa ammatti-isännöintiäkin enemmän. Tämä on siis kaikkien etu, Kallio summaa.

Myös isojen korjaushankkeiden viestintään Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy:lla on selkeä toimintamalli. Kun tiedottaminen ja infotilaisuuksien järjestäminen aloitetaan jo hankesuunnitteluvaiheessa, osakkaat saavat riittävästi tietoa ja aikaa päätöksenteon tueksi. - Tiedottaminen ennen päätöksentekoa on vähintään yhtä tärkeä asia, kuin varsinaisen korjaushankkeen aikainen tiedottaminen. On todella tärkeää, että päätöstä tehdessään kaikilla osakkailla on riittävästi tietoa siitä, mistä ollaan tarkalleen päättämässä ja mitkä ovat perusteet sille, Kallio toteaa.

Isännöintiliitto pitää viestintää ratkaisevassa asemassa taloyhtiön arvon säilymisessä ja arjen sujumisessa. - Kun asukkaat tietävät, mitä isännöinti oman taloyhtiön eteen tekee, he ymmärtävät isännöinnin merkityksen. Ainoa keino ymmärryksen lisäämiseksi on kertoa asukkaille isännöinnistä, Isännöintiliiton toimitusjohtaja Tero Heikkilä sanoo.

Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy

  • perustettu vuonna 1976
  • työllistää 14 henkilöä
  • isännöinnissä 137 asiakastaloyhtiötä
  • toimii Jyväskylässä.

Kari Kallio, Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy

Isännöintiyritys 2014 -palkinto jaettiin Isännöintipäivillä

  • Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alalla ansioituneita isännöintiyrityksiä, isännöitsijöitä ja isännöintitekoja
  • Tänä vuonna Isännöintiyritys 2014 -palkinnon ehdokkaat kutsuttiin mukaan Isännöintiliiton teettämän Isännöinnin asiakastyytyväisyys -tutkimuksen (2012) vastausten perusteella.
  • Kilpailuun mukaan kutsutut 19 yritystä saivat parhaat arvosanat asukasviestinnästä.
  • Kilpailuun ilmoittautui 13 yritystä, joista Isännöintiliiton hallitus valitsi kolmen kärjen (Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy, Lounaismaan OP-Kiinteistökeskus Oy Forssan toimipiste, Realia Isännöinti Oy Kankaanpään toimipiste)
  • Isännöintipäivien osallistujat äänestivät Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy:n voittajaksi Isännöintipäivillä torstaina 4.9.2014.

Lisätiedot

Isännöintiliiton toimitusjohtaja Tero Heikkilä, puh. 0400 160 342
Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy toimitusjohtaja Kari Kallio, puh. 010 778 6700

Hyvä isännöinti kannattaa.

www.isannointiliitto.fi
www.kotitalolehti.fi
www.pihaparlamentti.fi

Julkaistu: 5.9.2014 08:52