Etusivu > Ajankohtaista > Pähkinähoito palkitsi asiakastaloyhtiönsä

Idea: palkitse fiksu asiakas

Vantaalainen isännöinti- ja huoltoyritys Pähkinähoito Oy palkitsi asiakastaloyhtiönsä tilaamalla Kotitalo-lehden kaikille asukkaille vuodeksi 2015.

pahkinahoito.png

Asunto Oy Vantaan Pähkinänkuori 1-3:n asukkaat järjestivät elokuussa 2014 onnistuneen Ravintolapäivä-tempauksen, jonka tuotto lahjoitettiin lastensairaalakeräykseen. Parhaimmillaan taloyhtiön pihalla ruokaili jopa 150 ihmistä.

Ravintolapäivä ja muu talkootoiminta luovat yhtiölle hyvän yhteishengen. Hallitus seuraa aktiivisesti taloyhtiön tapahtumia huolehtien niin korjauksista kuin taloudestakin. Vaikka taloyhtiö on melko uusi, elinkaarijaksojen mukaiset korjaukset otetaan siellä huomioon jo nyt sekä suunnitelmissa että taloudessa.

- Meillä on niin yhteistyökykyisiä ihmisiä taloyhtiössämme, että tämä onnistuu, sanoo taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja Johanna Levoniemi.

Palkinnoksi Pähkinähoito lahjoitti taloyhtiön kaikkiin kymmeneen asuntoon Kotitalo-lehden tilauksen vuodeksi 2015. Levoniemi otti palkinnon vastaan 15. joulukuuta järjestetyssä Pähkinähoidon asiakastilaisuudessa.

Pähkinähoidon toimitusjohtaja Henry Engblom aikoo ottaa palkitsemisen tavaksi, kun hyviä esimerkkejä nousee esiin.

- Olemme pitkään miettineet, että haluaisimme huomioida onnistumisia jotenkin, hän kertoo.

Palkitsemisen arvoista voi olla esimerkiksi onnistunut remonttihanke tai strategian käyttöönotto taloyhtiössä.

Julkaistu: 17.12.2014 11:56