Etusivu > Ajankohtaista > Kohtaa asiakkaasi tyylillä

Kohtaa asiakkaasi tyylillä

Isännöinnin näkyvyyden ja maineen kannalta yhtiökokouskutsu on vuoden merkittävin kotiin tuleva paperi taloyhtiöissä.

Isännöintiliitto ja Edita Prima Oy ovat tehneet isännöintiyrityksille postituspalvelun, jolla voi sujuvasti lähettää erilaisia viestejä taloyhtiöiden osakkaille tai asukkaille.
- Yksi vuoden tärkeimmistä kohtaamisista asiakkaiden kanssa on yhtiökokous. Jos yhtiökokouskutsu on visuaalisesti hyvännäköinen ja mielenkiintoa herättävä, kannustaa se osallistumaan itse kokoukseen, sanoo Isännöintiliiton viestintäpäällikkö Annukka Lehto.
Postituspalvelun kautta lähetettävään yhtiökokousaineistoon voi liittää kannet, joissa on isännöintiyrityksen oma logo. Kannen kuvaan voi itse vaikuttaa. Se voi olla vaikkapa kyseisen taloyhtiön kuva, jonne kutsu lähtee.
- Isännöintiliitto on luonut palveluun muutamat valmiit kannet, joita isännöintiyritys voi myös halutessaan käyttää. Kansiin vain liitetään taloyhtiökohtainen sisältö ja osoitteisto, Lehto kertoo.

Edita tulostaa ja postittaa

Edita Prima Oy huolehtii aineiston tulostamisesta ja postittamisesta.
- Olemme palvelua suunnitellessa kiinnittäneet erityistä huomiota siihen, että yhtiökokouskutsun pitää lähteä osakkaille viimeistään kahta viikkoa ennen kokousta. Tämä vaatii isännöintiyrityksiltä ennakointia, sillä tulostus vie muutaman työpäivän.

Jokaisella käyttäjällä tulee olla voimassaolevat tunnukset järjestelmään. Palvelun käyttöön tarvittavat käyttäjätunnukset ja salasanat tilataan Edita Primasta, Marko Puttoselta, p. 040 860 2392

Lisätietoja

Lue lisää postituspalvelusta jäsensivuilta. Kirjaudu yritysjäsentunnuksilla

Viestintäpäällikkö Annukka Lehto, p. 040 537 6018

Julkaistu: 31.12.2015 12:11